Helaas zijn de regels rondom Corona opnieuw aangescherpt. Dat betekent voor bezoek aan de kerk het volgende:

Kerkdiensten

Vanaf zondag 11 oktober houden we weer diensten zonder bezoekers. Per dienst mogen er niet meer dan 30 personen in de kerk aanwezig zijn. Deze moeten ook op een minimale afstand van 1.5 meter tot elkaar zitten. Omdat we tijdens kerkdiensten een aantal personen hebben die in ieder geval aanwezig moeten zijn, denk aan dominee, ouderling, diaken, beamteam etc. komen we al aan zo’n aantal dat we daarnaast bijna geen bezoekers meer kunnen ontvangen. Daarom hebben we in overleg met de bestuursraad besloten voorlopig geen bezoekers meer te ontvangen tijdens de kerkdiensten. U kunt zich daarom niet meer opgeven hiervoor. Wanneer de regels versoepelen, proberen we hier zo snel mogelijk weer bij aan te sluiten.

Bijbelklasjes en crèche

Bij het vorig Contact heeft u een bijlage ontvangen voor het kinderwerk. Ook deze is voorlopig van de baan. Kinderen kunnen zich niet opgeven voor een bijbelkasje of crèche. Ook hier geldt, zodra regels versoepelen kijken we gelijk wat de mogelijkheden zijn.

Overig bezoek aan de kerk

Het is nog steeds mogelijk om zalen te reserveren. Mits je je houdt aan de vorige regels voor zaal verhuur en we het aantal van 30 personen in het kerkgebouw niet overschrijden. Het kerkelijk bureau neemt de reserveringen aan en kan weigeren wanneer het aantal van 30 is bereikt. Daarom ook het dringende verzoek om op tijd te reserveren. Het kerkelijk bureau is alleen op woensdagochtend van 8.30 – 10.00 uur geopend. Wanneer je naar de kerk komt, dan is ook het dringende advies om een mondkapje te dragen totdat je hebt plaats genomen op je zit plek.

Het is jammer dat de regels weer zo aangescherpt zijn. Laten we daarnaast toch dankbaar blijven dat we in vrijheid ons geloof mogen belijden, ook al kunnen we elkaar niet fysiek ontmoeten.

Mochten er weer versoepelingen of nog meer beperkingen aankomen, dan proberen we u zo snel mogelijk te infomeren.

Heb lief, houd moed!

Hartelijke groet,

Commissie van Beheer.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]