Steeds vaker krijgen we vragen over de verhuur van de zalen. We vinden het mooi om te zien dat het gemeenteleven weer op gang komt, ondanks het coronavirus. Toch willen we geen brandhaard worden en e.e.a. veilig regelen. Daarom onderstaand uitgelegd hoe het bij ons werkt:

• Iedereen moet reserveren via het kerkelijk bureau. Hier geef je aan met hoeveel personen (boven de 18 jaar) je bent. Kerkelijk bureau kan dan de zalen op de juiste manier verdelen. Zomaar binnenlopen om even te vergaderen kan niet meer. Ook de afspraken die vanzelfsprekend lijken, graag even doorgeven. Kerkelijk bureau zit iedere woensdag om alles te verwerken, houdt daar rekening mee bij reserveren.
  • In iedere zaal staat desinfecterend middel om je handen mee te doen en om je zitplek na gebruik te reinigen.
  • Bij de entree van de kerk liggen registratielijsten, zodat bezoekers (per dag) kunnen registreren.
  • Eventueel gebruikte koffie/thee bekers zelf opruimen.
  • Houd de 1,5 meter in acht.

De zalen kunnen als volgt gebruikt worden voor personen boven de 18 jaar:

• Zaal 1              : 8 personen
  • Zaal 2              : 18 personen
  • Zaal 3              : 6 personen
  • Zaal 4              : 6 personen
  • Zaal 5              : 8 personen
  • Aanbouw         :15 personen

We vragen om, wanneer de zaal omgebouwd wordt voor meer personen (ivm gebruik personen onder 18 jaar) deze na gebruik weer in dezelfde staat terug te plaatsen. Aan de stickers op de tafels is te zien wat een zitplek is.

De aanbouw hebben we ook als zaal in gebruik genomen, omdat we zien dat er een groeiend aantal vraag naar zalen is. Hier kunnen dan ook de meeste personen (boven de 18 jaar) bij elkaar komen met in acht nemen van de 1,5 meter regel.

Jeugdhonk is nog niet geopend. We zijn aan het onderzoeken hoe de ventilatie hier geregeld is. Mocht er meer nieuws zijn, dan laten dit weten.

In principe zijn de zalen eerst geopend voor onze gemeente en het gemeenteleven (Bijbelstudie clubs en jeugdverenigingen). Dus niet voor externe partijen.

We gaan eerst kijken of het op deze manier werkt. Wellicht moeten we later toch weer een aanpassing maken, maar dat laten we u dan weten.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u terecht bij commissie van beheer.

Hartelijke groet,

Commissie van Beheer.