Aanvullingen corona maatregelen nav 26 november 2021

Na de persconferentie van vorige week hebben wij vanuit de overheid en vanuit de diverse adviserende instanties bericht gekregen om gehoor te geven aan de ‘lockdown’ regel van 17.00 uur. Daarmee gelden vanaf heden tot nader bericht de volgende regels binnen onze gemeente.

Kerkdiensten

Voor de ochtenddienst blijft het verzoek om de dienst online mee te beleven. Wilt u toch komen, dan moet u een plaats reserveren.

Voor de middagdiensten geldt dat deze uitsluitend online te volgen zijn. Bezoekers zijn niet welkom in het kerkgebouw.

Activiteiten door de week:

Activiteiten die ‘s avonds na 17.00 uur plaats vinden, kunnen niet meer fysiek in de kerk plaats vinden. Wilt u de activiteit toch door laten gaan, dan zult u dit online moeten doen.

Daardoor is het kerkelijk bureau weer gesloten en is het niet mogelijk om zalen te reserveren. Alle reserveringen na 17.00 uur zijn geannuleerd.

Bij deze maatregelen blijven natuurlijk de algemene maatregelen gelden als:

–            Was regelmatig je handen

–            Schud geen handen

–            Blijf thuis bij klachten en laat je testen

De huidige situatie is grillig. De kans dat er nieuwe maateregelen genomen worden, blijft aanwezig. Houd daarom Scipio goed in de gaten.

Pas op uzelf en op elkaar!

Bestuursraad en commissie van beheer