Als predikanten/kerkelijk werker kunnen we helaas niet doen wat u van ons gewend bent.
Pastoraat willen we op een andere manier invullen.
In principe gaan we niet bij broeders en zusters op bezoek. In bijzondere situaties kan een bezoek gewenst zijn. Dit zal in goed overleg gebeuren.
Wij proberen het contact met name met ouderen te onderhouden via de telefoon, WhatsApp of skype. U vindt onze gegevens in Contact
We willen elke woensdag vanaf 25 maart een uitzending verzorgen. Daarin zullen wij een update geven van het gemeenteleven, een korte overdenking houden en enkele liederen laten horen.
Deze begint om 19:00 uur en zal maximaal een half uur duren. Deze uitzending is te volgen op de kerktelefoon en internet. Deze is ook terug te luisteren op de website van onze kerk.
De kerkdiensten zullen vooralsnog gehouden worden zoals we afgelopen zondagmiddag hebben gedaan.
In deze onzekere tijd weten we dat de HERE ook ons zal willen geven wat we nodig hebben.
Cor-Jan, Charlie, Jan en Jan Michiel