Aanvullingen corona maatregelen nav 3 november 2021

Nu de besmettingscijfers door corona weer oplopen en de overheid hiervoor aanvullende maatregelen heeft afgekondigd, nemen wij ook weer aanvullende maatregelen. Bij het vast stellen van de maatregelen proberen we dit zo goed mogelijk te doen.

De maatregelen zijn daarom als volgt en gaan per direct in:

–            Graag aanmelden zodat we weten of we voldoende zitplekken hebben.

–            Zitplekken worden weer afgeplakt op de banken. We gebruiken nu wel alle banken, maar houden afstand.

–            Tijdens loopbewegingen in de kerk moet er een mondkapje gedragen worden.

–            De bijbelklassen gaan vooralsnog door

–            De ventilatie in de zijvleugel staat aan

–            Collecteren zoveel mogelijk online. In de kerk zelf is er mogelijkheid bij de uitgang.

–            Hou afstand van elkaar bij het verlaten van de kerk.

–            Doordeweekse activiteiten kunnen doorgang vinden, wel geld hier ook de mondkapjesplicht en het houden van afstand.

Bij deze maatregelen blijven natuurlijk de algemene maatregelen gelden als:

–            Was regelmatig je handen

–            Schud geen handen

–            Blijf thuis bij klachten en laat je testen

De huidige situatie is grillig. De kans is aanwezig dat er aanvullende maateregelen genomen moeten worden op korte termijn. Houd daarom Scipio goed in de gaten.

Pas op uzelf en op elkaar!

Bestuursraad en commissie van beheer