Beste Allen,

Zoals u heeft kunnen lezen in het kerkblad zal ik dit jaar bij u in de gemeente stage lopen.
Ik zal niet wekelijks aanwezig zijn, maar door het jaar heen verschillende opdrachten uitvoeren.
Hieronder vallen onder andere enkele keren preken, catechese geven en pastorale bezoeken afleggen.
De eerste opdracht die ik ga uitvoeren heeft met onderzoek te maken. Ik wil graag door middel van interviews erachter komen hoe deze gemeente in elkaar steekt. Het doel hierbij is niet om er een oordeel aan te verbinden, maar om voor mezelf een beeld te vormen van deze specifieke gemeente. Dit kan mij weer verder helpen in het schrijven van een preek of bij het afleggen van pastorale bezoeken.
Hiervoor zoek ik ongeveer 6-8 mensen die na de ochtenddienst van 4 oktober zin hebben om mee te doen aan een groepsinterview. U hoeft zich niet voor te bereiden op het interview en uw input zal anoniem worden verwerkt.
Zou u mij een mailtje willen sturen als u mee wilt doen (lodding@tukampen.nl) en eraan denken om u voor 4 oktober voor de kerkdienst aan te melden? Alvast tot dan!

Mvg,

Laurens Odding