Hallo jongens en meisjes, ouders/verzorgers,

Zondagmiddag 18 december om 14.30 uur, gaan wij gezamenlijk met jullie het Kinderkerstfeest weer vieren. Eindelijk …. weer samen in de kerk!

Om de kerk feestelijk te versieren hebben wij jouw/uw hulp nodig!!
Daarom liggen er voor jullie vanaf zondag 4 december een ‘blanco’ vlag klaar (bij de ingangen voor en achter) welke jij mag inkleuren, inverven, versieren met glitters, veertjes, kraaltjes … laat je creativiteit de ‘vrije loop’!
(er zullen tijdens de bijbelklassen ook vlaggen worden uitgedeeld en de vlag zal digitaal ook op scipio te downloaden zijn, indien het niet lukt, neem dan contact op met Arianne Souman (arianne_boer@hotmail.com of 06-51724078))

De versierde vlag(gen) mogen in de brievenbus-box ‘gegooid’ worden, die bij de grote ingang voor en achter klaar staan. Inleveren kan tot en met zondagochtend 18 december in de boxen bij/in de kerk. Mocht het inleveren een probleem worden, dan mogen ze eventueel ook bij Arianne in de brievenbus thuis gegooid worden (Adolf van Nassaustraat 8).

Helpen jullie ons mee om de kerk te versieren?!

Groeten, vlagvoorkerst kerstballenslingerKinderkerstfeest commissie ‘Noorderlicht’ & ‘De Morgenster’