De Theologische Universiteit leidt predikanten en theologen op, we verzorgen nascholing en we doen op allerlei gebied onderzoek. De ‘school der kerken’ heeft haar blik altijd gericht op de kerken die haar stichtten en bijna anderhalve eeuw geheel financierden. Ondertussen is de universiteit verhuisd naar Utrecht en daar willen we onder onze nieuwe naam Theologische Universiteit Utrecht een grote plaats blijven innemen in de harten van gelovige mensen en de kerk.

Als Theologische Universiteit staan we ten dienste van de kerken. Daarom willen we een inspiratiesessie/ peiling organiseren voor de leden van de kerken. De uitkomst hiervan delen we tijdens de synode. De peiling is anoniem.

Iedereen met een computer met internetverbinding kan meedoen. De peiling staat gepland op: Donderdag 30 november 19:30

Meer informatie en aanmelden kan op de volgende website : https://tukampen.nl/agenda/kerkleden/. De peiling wordt online georganiseerd in samenwerking met Synthetron via Zoom op een veilige, laagdrempelige en anonieme manier.

We ‘zien’ u graag op donderdag 30 november!

Hartelijke groet, College van Bestuur Theologische Universiteit Utrecht

drs. Pim Boven en prof. dr. George Harinck