Kerk open voor bezinning

Via een aantal kanalen is de vraag gesteld om de kerk met name in deze tijd overdag open te stellen. Even de tijd nemen om God te ontmoeten, of op gepaste afstand elkaar kort te spreken. Ook om de eenzaamheid die er soms is te doorbreken.

Daarom hebben we besloten om de kerk open te stellen. In eerste instantie op dinsdagochtend van 10 tot 11 uur.

Tot 10.30 uur is er stilte in de kerkzaal en daarna, tot 11.00 uur, wordt ernaar gestreefd het half uur in te vullen met muziek.
In de hal is ruimte voor ontmoeting.

Natuurlijk wordt rekening gehouden met de corona-voorwaarden:
⮚ Bij binnenkomst naam noteren
⮚ Handen desinfecteren
⮚ Een dringend verzoek een mondkapje te dragen wanneer u niet zit.

U/jij bent van harte uitgenodigd om langs te komen.

De kerk is natuurlijk niet alleen open voor leden uit onze gemeente, maar voor iedere belangstellende, die een stiltemoment of een ontmoeting zoekt.

Meer informatie, of opgeven om te helpen kan via Mariska Boer: 06 5427 8516  en / of Ina Postma: 038 376 5782