Hoe werkt het opgeven voor een kerkdienst?

• U kunt zich opgeven voor de dienst volgens het rooster.
  • Opgeven moet voor vrijdagavond 19.00 uur, via de link.
  • Er kunnen max. 100 personen in de kerk, we hanteren het vol = vol en wie het eerst komt wie het eerst maalt principe.
  • U krijgt een bevestiging van de opgave, maar ook wanneer de kerk vol is.
  • U moet zich opgeven met naam en adres. (ook van andere leden uit uw huishouden die dezelfde dienst bezoeken, dit i.v.m. met eventueel onderzoek bij een Corona uitbraak).
  • We gaan het 3-maal op deze manier proberen en zullen dit daarna evalueren of er aanpassingen gedaan moeten worden.
  • Bijbelklas en Stavast wordt op dit moment niet gegeven, ook vanwege de zomerstop.
  • Er is geen oppas bij de kerk, eventuele kinderen moeten dus bij u blijven zitten.

Hoe werkt het op zondagmorgen?

• De ingang van de kerk naast het kerkelijk bureau wordt gebruikt om de kerk binnen te gaan.
  • U desinfecteert uw handen.
  • U wordt opgevangen door een gastheer/vrouw, zij wijzen u de weg.
  • De kerk wordt van achter naar voren gevuld.
  • U kunt alleen plaats nemen op de plekken die vrij zijn, dit betekend dat u niet op het zwart/gele band moet plaats nemen.
  • We gaan uit van 1 adres per beschikbare plaats.
  • Bij het vertrek neemt u de dichtstbijzijnde openstaande deur.
  • We verzoeken u het gebouw en terrein z.s.m. te verlaten.
  • We houden te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar.

Wilt u nog meer lezen, klik op de link van het gebruiksplan. Hier vindt u alle informatie en uitleg omtrent het bezoeken van een kerkdienst.

Gebruiksplan Kerkgebouw